Τα ψηφιακά cookies χρησιμοποιούνται στον ιστότοπό μας. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε ότι ορισμένα cookie λαμβάνονται από το πρόγραμμα περιήγησης και τη συσκευή σας.

Menu

 
Reels Image

Λαδομπογιές που δεν απαιτούν medium

08.11.2017

Λαδομπογιές που δεν απαιτούν medium

Αν προσπαθήσετε να αναμείξετε τις λαδομπογιές με νερό θα γίνει το αυτονόητο - δε θα το καταφέρετε. Σε όλους μας είναι γνωστό ότι δεν μπορείς να ενώσεις το λάδι με το νερό, οπότε σίγουρα αναρωτιέστε τι κρύβεται πίσω από τα χρώματα λαδιού που είναι διαλυτά στο νερό. Το μυστικό είναι ότι περιέχουν κάτι ιδιαίτερα λάδια που διαμορφώθηκαν με ορισμένα επιπρόσθετα ώστε να αναμειγνύονται και ενώνουν με το νερό επιτυχώς.

 

 

Μερικές εταιρείες έχουν στην προσφορά τους συλλογές τέτοιων χρωμάτων, πράγμα που ενθουσίασε και επαγγελματίες και ερασιτέχνες. Είναι δυστυχώς πολύ συχνό γεγονός οι ζωγράφοι να έχουνε προβλήματα με αλεργίες στα medium και ιδιαίτερα στο νέφτι που χρησιμοποιούνε να αραιώσουν τις λαδομπογιές, κάτι που τους εμποδίζει να συνεχίζουν να ασχολούνται με ελαιογραφία και να χρησιμοποιούνε ακρυλικά χρώματα αν και αυτά έχουν αρκετά διαφορετική χρήση και δεν είναι κατάλληλα για ανάγκες και συνήθιες όλων των ζωγράφων. Πολλοί από αυτούς δεν έχουνε κατάλληλες συνήθκες εργασίας ή δικό τους χώρο, οπότε λόγω δυνατών μυρωδιών και επιβλαβών ατμών δεν μπορούν να ζωγραφίζουν με λαδομπογιές ή να αποθηκεύουν τα έργα ελαιογραφίας τους στο ίδιο χώρο όπου ζούνε και δουλεύουνε. Επίσης, είναι αρκετοί που τους φαίνεται περίπλοκη ή χρήση των medium, και από αυτό το λόγο ούτε δοκίμσαν την ελαιογραφία. Στο τέλος είναι και αυτοί που θα προτιμάνε τα χρώματα λαδιού διαλύτα στο νερό επειδή είναι απλά... πιο εύκολο.

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα 

Το βασικό θετικό χαρακτηριστικό τους είναι το ότι μπορείτε να τα αριαώσετε στο νερο, αλλά επίσης και το γεγονός ότι τα εργαλεία σας μετά από τη χρήση μπορείτε να καθαρίσετε μόνο με το νερό, δε θα χρειαστείτε κάποιες ιδιαίτερες χημικές ουσίες. Άλλο ένα πλεονέκτημα τους είναι το πιο γρήγορο στέγνωμα σε σύγκριση με τα κλασικά χρώματα λαδιού, που πάλι διαρκεί όσο είναι απαραίτητο να ασχολείστε με την "alla prima" τεχνική για παράδειγμα. Κατά την χρήση και μετά έχουνε την ίδια εμφάνιση και χαρακτηριστικά όπως τα κλασικά - έντονα γυαλίζουν και τα περάσματα είναι απαλά.

 

 

Πώς να χρησιμοποιείτε τα λάδια διαλυτά στο νερό

Πρωτ' απ' όλα, δεν υπάρχει όριο για αναλογία λαδιού και νερού - χρησιμοποιήστε την ποσότητα νερού που χρειάζεστε για να έχετε την κατάλληλη πυκότητα για τη δική σας τεχνική. Μπορείτε ακόμη και να μην προσθέσετε το νερό και να ζωγραφίσετε με το χρώμα κατευθείαν από το σωληνάριο ή να προσθέσετε πάρα πολύ λίγο - για να εφαρμόζετε το χρώμα πιο εύκολα με σπάτουλα ή σκληρό πινέλο. Αν όμως προσθέσετε πολύ νερό, θα έχετε πάλι κάτι θετικό - ένα εφέ ακουαρέλας.

 

 

Τα χρώματα αυτά μπορείτε να αναμείξετε και με άλλα πράγματα, όχι μόνο το νερο. Μπορείτε δηλαδή να χρησιμοποιείτε τα medium, τα glazing medium, πάστες ζωγραφικής, βερνίκια φινιρίσματος αν είναι και αυτά διαλυτά στο νερό, κτλ. Θα έχετε περισσότερες δυνατότητες με αυτά τα χρώματα, αρκεί να έχετε λίγη υπομονή να τα γνωρίσετε και να βρείτε το συνδυασμό κατάλληλο για σας.

Ένα medium ζωγραφικής θα κάνει αυτά τα χρώματα πιο διαφανή και υγρά, και τα στρώματα τα γυαλίζουν περισσότερα όταν στεγνώσουν σε σύγκριση με εκείνα στα οποια προσθέτετε μόνο το νερό. Το Glazing medium μπορείτε να χρησιμοποιείτε αν θέλετε να έχει το έργο σας πολύ λευκό στρώμα, ενώ η πάστα ζωγραφικής που επίσης υπάρχει στη σειρά λαδιών διαλυτών στο νερό, είναι βασικά και αυτή μια λαδομπογιά άσπρη χωρίς χρωστικές και θα την χρησιμοποιείτε για ανάγλυφα και κινήσεις που θέλετε να φαίνονται ξεκάθαρα. Το χρώμα θα μείνει πυκνό, αλλά θα είναι πιο διαφανές και λίγοτερα έντονο.

 



 

Όπως βλέπετε, με τα σωστά προϊόντα, είναι πολλές οι δυνατότηες με αυτά τα χρώματα, και σχεδόν να μην υπάρχουν όρια.  Και αν προτιμάτε την wet to wet ή ανάγλυφα η οποιαδήποτε άλλη τεχνική, θα το κάνετε εύκολα με αυτά τα χρώματα, όσο και με τα κλασικά.

Το μόνο που πρέπει να προσέξετε είναι κανόνας για ζωγραφική σε στρώματα επειδή διαφέρει από τον κλασικό τρόπο. Με τα κλασικά λάδια ισχύει κανόνας: τα πρώτα στρώματα του χρώματος πρέπει να περιέχουν λιγότερο λινέλαιο από τα τελευταία. Όταν όμως ζωγραφίζετε με λαδομπογιές διαλυτές στο νερό, στο πρώτο στρώμα τα βάλετε περισσότερο νερό, ενώ το τελευταίο πρέπει να είναι μόνο το ίδιο το χρώμα με ίσως λίγο glazing ή κανονικό medium. Επίσης, με αυτές τις λαδομπογιές, κανόνας είναι να είναι τα τελευταία στρώματα πιο παχιά από τα πρώτα, ώστε να μην σπάνε.

 

 

Και για την επιφάνεια ισχύουν οι κλασικοί κανόνες, μπορείτε να ζωγραφίζετε επάνω σε χαρτόνι και καμβά, απλά είναι απαραίτητο να έχετε προετοιμασία για λάδια. Όλα τα άλλα εργαλεία επισής είναι κανονικά. Όταν τελειώσετε έναν πίνακα, πρέπει να τον περάσετε με βερνίκι προστασίας - 6 μήνες μέχρι 1 χρόνο μετά από το στέγνωμα, εξαιρτάται από το πάχος του χρώματος, θα εφαρμόσετε ένα βερνίκι κατάλληλο για ελαιογραφία. Για όσους δεν αντέχουν μυρωδιές των κλασικών βερνικών, θα βρείτε πάλι ένα βερνίκι στη συλλογή προϊόντων διαλυτών στο νερό χωρίς μυρωδιά, οπότε υπάρχει και λύση για αυτό το τελευταίο στάδιο της ζωγραφικής.

 

 

Created by the system www.fast-webshop.com

OGRiMT
Δημοφιλή προϊόντα
Εν ολίγοις: 0
Όλα στο καλάθι
Χαρίστε στον εαυτό σας μια δημιουργική έκπληξη
{IMAGE}
{NAME}
Σε απόθεμα Αριθμός: {NUMBER} Η τιμή: {PRICE} €
-
1
+
Προσθήκη στο καλάθι
{SECOND_IMAGE}
{SECOND_NAME}
Σε απόθεμα Αριθμός: {SECOND_NUMBER} Η τιμή: {SECOND_PRICE} €
-
1
+
Προσθήκη στο καλάθι